North Carolina Gun Owners banner
161 - 180 of 221 Posts
Mij is verteld dat PSA een vestiging opent in Denver, NC. Ik heb zojuist de FakeBook-pagina voor Denver Defense gecontroleerd en ze hebben gepost dat PSA hun bedrijf heeft gekocht met het idee om de winkelruimte uit te breiden. Zeer interessant. Eerste winkel in NC.

Kent iemand buitenbanen ten zuiden van Charlotte waar men meer realistische scenario's kan oefenen - trekken/schieten vanuit verborgen positie, vanuit zittende positie, gehurkt, vanuit dekking, shotgun vanuit dekking, bewegen terwijl je op het doelwit gericht bent, etc.

De Triad Action Shooting Club (TASC) is een non-profit corporatie in North Carolina. De schietbaan, gelegen op tien mijl ten zuiden van Thomasville, heeft vijf overdekte schietlijnen met schietbanken. De schiet afstanden variëren van 25 tot 100 yards.

TASC accepteert nieuwe ledenaanvragen van iedereen die kan aantonen dat hij/zij een strafrechtelijke achtergrondcontrole kan doorstaan. Het bezit van een geldige Concealed Carry License of een huidige Pistol Purchase Permit voldoet aan de vereiste voor de achtergrondcontrole.

Toelating tot de club is niet automatisch. Veel sollicitanten worden afgewezen vanwege onveilig wapenbeheer of het niet naleven van de regels.

GeĂŻnteresseerden dienen een e-mail te sturen naar capmonty@aol.com.

H2O Fowl Farms, Dunn, NC

Ben er nog niet geweest, maar ze hebben een goede website en ik heb ze aan de telefoon gesproken. Klinkt goed.

Colemans Creek in Ellerbe is mijn favoriete schietbaan.
8 schietbanen van 100 yards tot 1 mijl.
$500 voor een jaarlijks lidmaatschap. Je kunt er altijd naartoe als de schietbaan open is en de hele dag blijven zonder extra kosten. Het wordt ook gerund door geweldige mensen.

• Like
Reactions: jon1234 and Bezepo
Ik ga naar de schietbaan van de Rowan County Wildlife Association net buiten Salisbury. We hebben geweer-, veel pistoolbanen en een shotgun. Shotgun en geweer zijn open voor publiek. Bekijk https://www.rcwanc.com/ voor alle details. Trouwens, als iemand wil gaan, ben ik altijd op zoek naar een excuus om naar de schietbaan te gaan en ik kan maximaal 2 niet-leden als gasten meenemen. Neem gewoon contact met me op als je geĂŻnteresseerd bent
Het ENIGE gedeelte dat open is voor het publiek zijn de kleiduivensporten, NIET iets anders. Wachtlijst voor lidmaatschap....

Op zoek naar een outdoor/indoor (met airco/verwarming) schietbaan in de buurt van Pittsboro. Bedankt!
Probeer Woody's. Het heeft momenteel een bereik tot 550 yards en de 1000 yard range gaat in de komende maanden open. Heeft ook pistoolputten.

Ook het Wake County Firearms Education Center, gerund door NC Wildlife, is misschien niet al te ver weg. Ze hebben indoor ranges tot 100 yards. Het leuke is dat het gratis is. De verwarming is echter twijfelachtig als het onder de 45 graden komt, vanwege de luchtbehandelingsunits.

Mij is verteld dat PSA een locatie opent in Denver NC. Net de FakeBook-pagina voor Denver Defense gecontroleerd en ze hebben gepost dat PSA hun bedrijf heeft gekocht met het idee om de winkelruimte uit te breiden. Zeer interessant. Eerste winkel in NC.
Ja, ze hebben een indoor schietbaan. Als je een wapen koopt, krijg je een uur gratis baantijd. De baankosten zijn $20 voor de hele dag... geen slechte prijs. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zal het binnenkort doen.

Colemans Creek in Ellerbe is een geweldige schietbaan. Meerdere schietbanen en lange afstand schieten tot 1 mijl. Lidmaatschap of gast van een lid vereist. https://www.colemanscreek.com/

• Like
Reactions: vinfox
Afgelopen april organiseerde GRNC een evenement bij Hyatt Farms. Het opende eind vorig jaar. Meer dan 600 hectare aan schietbanen. De dag dat we er waren, was er een bus beschikbaar om ons te vervoeren tussen de 3 faciliteiten die we gebruikten. Google Maps heeft geen bijgewerkte foto. Als je gaat, brengt de GPS je naar de markering bovenaan. Neem een ​​vrachtwagen of SUV. Als je de snelweg verlaat, is het een onverharde weg voor de volgende mijl. De incheck/winkel bevindt zich op de open plek aan het einde van het pad. De groene gebieden die zijn vrijgemaakt, zijn de verschillende schietbanen.

Het onderstreepte Hyatt Farms in de post van cricketdad is een link naar de website van de winkel. Er staat bovenaan de pagina waar de winkel zich bevindt (Charlotte). De link voor het bereik staat onder de winkelinfo, het is een beetje ten oosten van waar de winkel zich bevindt.
Stom van me, had dit moeten gebruiken link
Kaart

Heeft iemand al een van die kaarten met een van deze bereiken gemaakt? Ik weet dat mijn NRA-app er een heeft, maar die lijkt een beetje gedateerd en onvolledig.
Heb ik u verkeerd begrepen of zei u dat de NRA verouderd, onvolledig is en aan het roer heeft gestaan van elke wapenbeperking die ons is opgelegd? Zij (NRA) zullen zeggen dat we strengere wetgeving hebben voorkomen, lol, oeps, ik heb de tekst opnieuw gelezen, lol

Vandaag was mijn eerste bezoek aan de John F Lentz Hunter Education Complex schietbaan, een paar kilometer ten oosten van Ellerbe. Echt een leuke plek. De RSO's zijn serieus over veiligheid, maar zijn geen tirannen/dictators. Er zijn 3 schietbanen: 25 yd, 50 yd, 100 yd. Er is ook een skeetbaan en een boogschietbaan. Het beste van alles is dat het openbaar en GRATIS is. Ik heb de 9-stations 100 yd baan gebruikt. Een van de RSO's werkte vroeger bij Flintlock (Uwharrie) en zei dat hij blij is hier te zijn.

161 - 180 of 221 Posts